We zetten ons graag voor jou aan het werk

Bestellen of wijzigen

Heb je je bestelling geplaatst? Fijn! Dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Zodra de bestelling is afgerond, pakken wij hem voor je in. Vervolgens geven we je pakketje door aan DHL. DHL stuurt je dan een mail met een Track & Trace-code. Daarmee kan je de levering van je bestelling opvolgen.

Levertijd

Wij vinden het even belangrijk als jij dat je je bestelling snel ontvangt. Als je op een werkdag besteld, kan je bestelling nog dezelfde dag verstuurd worden en heb je het meestal morgen al binnen. Komt een andere dag beter uit? Dat kan natuurlijk ook. Bij Kabelpro kan je je bestelling laten bezorgen wanneer het jou uitkomt. Tijdens het bestellen kies je eenvoudig de bezorgdag die je wilt.

Voorraadstatus

Op onze productpagina’s vind je de status van onze producten. Dit toont aan wat we in voorraad hebben en heeft invloed op hoe snel jij je product kan verwachten.

Op voorraad:
Wij hebben dit product in ons magazijn. Als je nu bestelt, zetten wij ons onmiddellijk aan het werk om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen voor 13:00 besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden.

Niet op voorraad:
Wij hebben dit product op dit moment niet in het magazijn liggen. Als je ons belt via de klantendienst, doen we ons best om het product zo snel mogelijk voor je vast te krijgen. Het gebeurt vaak dat wij producten al hebben besteld of dat we er snel voor kunnen zorgen dat we ze toch in voorraad hebben. Zo proberen we ervoor te zorgen dat, ook als onze producten niet in voorraad zijn, ze toch zo snel mogelijk bij je aankomen!

Bestelling wijzigen

Heb je een foutje gemaakt of wil je toch nog iets aan je bestelling wijzigen? Bel dan snel naar onze klantendienst. Wij doen ons best om je bestelling nog voor de verzending aan te passen. Soms zijn we zo snel dat je bestelling al afgegeven is aan de koerier. In dat geval kijken we samen wat de beste oplossing is.

Bestelling annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Bel dan snel naar onze klantendienst. Wij gaan proberen om je bestelling nog voor verzending tegen te houden. Soms zijn we zo snel dat je bestelling al is afgegeven aan de koerier. In dat geval kijken we samen wat de beste oplossing is.

Wil je een product retourneren? Dat kan natuurlijk ook. Daar vind je hier meer informatie over.